افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

هی زندگی

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ

داشتم بهداشت می‌خوندم و نکته برداری میکردم که یهو فهمیدم فردا بهداشت امتحانش لغو شده بعد خواستم بیوشیمی بخونم که فهمیدم اونم لغو شده دیگه به قول دوستان منو این همه خوشبختی محاله محاله :)) 

بدترین خبری که این هفته شنیدم فوت ناگهانی یکی از دانشجویان پزشکی سال آخر به دلیل انسفالیت ویروسی بود . چند هفته پیش هم یه دانشجوی ترم نه فکر کنم،  به دلیل گاز گرفتی با کربن مونو اکسید فوت شد. خدا رحمتشون کنه

خیلی متاثر شدم اگه آدم می‌فهمید چند سال دیگه قراره بین کلی امید و آرزو چشماشو واسه ابد تو این تراژدی به نام زندگی   ببنده دیگه می‌تونست زندگی کنه ؟ 

  • ۹۶/۰۸/۰۵
  • همدم ماه

نظرات  (۵)

سلام :)) ماشالاه درسخوووون :))
ما ترم اول شدیم ۱۴ و نیم :|
پزشکی میخونین?!
پاسخ:
سلام:) درس خون:))[ نگارنده خجالت میکشد]
چهارده و نیمم خوبه که  :))
بلی:)
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • همینه میگن در لحظه زندگی کن!
    مرگ خیلی نامرده...
    پاسخ:
    آره ولی خیلی سخته من خودم اکثرا در اینده یا گذشته زندگی میکنم واقعا خیلی بده 
    خیلی:(
    مرگ چیزِ عجیبیه...
    پاسخ:
    آره خیلی...
    بیا خواهر بیا این دستمال کاغذی رو عرق جبین رو پاک کن :)))
    درسخووونین دیگ :)) ماااشالاه :)))
    پاسخ:
    نگارنده تشکر فراوان دارد:)
    تازگیا فکر میکنم مرگ جیز خوبیه.البته وقتی خوابگاه بودم فکر میکردم خیلی زوده.خیلی کارا دارم.
    اما مطمئنا برای بقیه درده .خودش الان نیس.شاید چیزای دیگه ای جز درد رو میگفت
    پاسخ:
    من وقتی از زندگی خسته میشم میخوابم مرگ کوتاه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">