افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

دانش آموز دانشجو

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ب.ظ

اصولا کلاسمون اینجوریه که کلاس توسط چیدمان صندلی ها به دو قسمت چب و راست تبدیل میشه که یه طرف خانوما و به طرف برادران میشینن  سر کلاس بیوشیمی و جنین و فیزیولوژی و کلن هر چی درس اختصاصیه دختران سر ردیف اول دعوا میکنن و نیم ساعت قبل از شروع کلاس به صندلی های ردیف جلو حمله میکنن و به یاد دوران طفولیت برای ده نفر جا میگیرن و چادر میزنن  پسران هم همیشه ردیف اولشون خالیه و دغدغه های مهم تری تو زندگیشون دارن البته به نظر میرسه

اما سر کلاس ادبیات و مخصوصا تفسیر نهج البلاغه و اندیشه دخترا سر ردیف آخر دعوا میکنن و ردیفای اول همیشه خالیه :))


  • ۹۶/۰۷/۲۵
  • همدم ماه

نظرات  (۳)

کلاس ما که پسرا جز دو سه نفر میان سعی میکنن با حد گیری مناسب جلو بشینن.دخترا همه جلو ان.البته تازگیا دخترا سر و دست میشکونن بشینن جلو.
فک کن!!!!تو آزاداااا
پاسخ:
خخخخ 
 خب باشه آزاد باشه مهم نیته :)
ما همیشه همون آخر میشینیم تا متلک بپرونیم,روحمون شاد شه :|
پاسخ:
ینی شما هم :)) یکی اون تسبیح منو بده:)) من که گفتم پسرا اهداف مهم تری  دارن:))
این وضع تقریباً همه جا حاکمه. ما هم شاهدش هستیم -_-
پاسخ:
بله کاملا درکت میکنم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">