افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

مستر بین

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۳ ق.ظ

1-آخخه چرا استادی که شبیه بازیگر محبوب و مورد علاقه ی منه به جای اینکه خوشحالمون کنه گریمون میندازه :((

استاد جنین شناسیمون من سر کلاسش هیچی حالیم نمیشه وویس هاش رو هم گوش میدم همونه و واقعا اعصابم خورد میشه :|حتی نمیشه جزوه نوشت از بس که سریع درس میده و  اصطلاحات انگلیسی رو  با یک لهجه ی غلیظ نمیدونم اهل کجاست با لهجه ی همون جا تلفظ میکنه الان که کتابو باز کردم حس میکنم دنیای کتاب متفاوت از دنیای کلاسمون بود خدایا کمکم کن

2- دیروز آزمایشگاه داشتیم ^-^ بچه ها کلی با لباس سفید از خودشون سلفی تکی و دسته جمعی گرفتن و گذاشتن پروفایلاشون  حس خوبیه اولین بار تو لباس یکی از اهداف و  آرزوهات باشی :)

3- واسه امسالم میخوام چندتا هدف کوتاه مدت انتخاب کنم این روزا واقعا دختر بی حوصله و مغمومی شدم گوشه گیر و تنها و و بداخلاق و حوصله ی درس خوندن هم ندارم میخوام شاد باشم و با اعتماد به نفس کافی نه کاذب نه صفر مطلق 

  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • همدم ماه

نظرات  (۱۵)

با سلام دوست عزیز

به وبسایت یکتا فایل دعوت شدید
برای دانلود فایل رایگان
دانلود هر فایلی که دنبالش هستی
وبسایت یکتا فایل

-yektafile.ir-

حتما این را بخوانید
سایت ها و وبلاک های ایرانی مطالبی که در سایت قرار می دهند یا کپی شده سایت های دیگه هستند یا اینکه جوک وچیستان قرار می دهند
اگه می خواهید یک سایت متفاوت رو ببینید به وبسایت یکتا فایل بیایید
تمامی فایل های یکتا فایل اختصاص یکتا فایل هستند

http://yektafile.ir  

منتظرت در یکتا فایل هستم

پاسخ:
سلام اخوی
استادا جوری بد اخلاق شدن که اجازه میگیری میگن پاشو برو بیرون :| عصن خیلی نامردی میکنن :| بد اخلاق بی تربیت
لباس سفید :))) ایشالاه عروسیتون :))) شیرینی پست کنین برا بچه های بیان و اینا :)))
برنامه خوبه و برنامه ریزی عالی البته اگ همش به وقتش انجام بشههه :|

:| :))) ان شاالله هر چی صلااحتونه :)))
پاسخ:
آره متاسفانه :((
لباس سفید ، عروسی O.o بابا روپوش سفید آزمایشگاه رو میگم برادر من :)) ویلُ للمنحرفین :))
اوهوم عالیه البته :)
ممنون:)
نه آخه لباس سفید خعلی باحال بید مخصوصا لباس عروسی که با خوابتوونم درس درمیاد دِگ :)))
پاسخ:
اهااا آره ولی خوابم به عروسی نکشید متاسفانه :)))
ما خیلی باحالیم عروسیم میگیریم براااتوووون ^…^
پاسخ:
ای وای شرمنده میکنید نویسنده فعلا عروسی نمیخواهد ها ها ها :)))  ^.^
پس شیرینی ما رو جلو جلو بدید ما ضعف رحمت ببخشید رفع زحمت کنیم :/
پاسخ:
عی بابا😲
  • میلاد دیلمی زاده
  • سلام خووبی

    خیلی قشنگ بود

    به وبلاگ منم بیا پشیمون نمیشی

    میلاد 22
    پاسخ:
    سلام 
    کجاش قشنگ بود ؟ با رسم شکل دو نمره:/
  • میلاد دیلمی زاده
  • تو زیاد به دل نگیر
    این متنم همش کپی بود بدون نگاه کردن گذاشتم بعنوان کامنت برای خیلیا
    پاسخ:
    خدا قوت 😁
  • میلاد دیلمی زاده
  • همچنین 😁😁😁😁
    پاسخ:
    🌼
    من که سلفی نگرفتم اصلنم هیجان نداشتم.اون روز که موتوری زد بهم آز داشتم که نرفتم.شانسو دیدی؟:دی
    حیف شد:|

    ای وای من طلبه!!!!؟؟؟
    نه اینکه بد باشه ها!!!!! اما بهش بگو یه دور بره خارج برگرده، اونطوری غیرقابل اجتناب میشن.جدی میگم.طلبه ها خوبن در صورتی که توی جای بد هم خوب بمونن. و اگه بتونن بمونن و رشد کنن اون موقع واقعا خاصن.بهش بگو یه مدت بره فرانسه حقوق بین الملل بخونه. من خواستگار بیاد برام، انقدر عصبانی میشم که نگو:|

    پاسخ:
    ای وای حالا بهتری دنیا ؟ 
    آره طلبه تقریبا یه سالی میگذره از این موضوع من اصلا ندیدمش بنده خدارو فقط مادرش باهام حرف زد:)) 
    ترم اولی ای؟؟خوووووش بحالت راحت شدی
    پاسخ:
    آره
    ترم اول خوبه خوش میگذره ولی راحت نشدمااا تازه اولشه :)))
    چرا راحت شدی
    هرچی باشه از پیش بهتره!!!
    پاسخ:
    به نکته ی ظریفی اشاره کردی
    پیش دانشگاهی من بدترین سال تحصیلیم بوده 
    خدا بهت صبر بده:))
    وای نگو توروخدا من همینطوری داغانم
    پاسخ:
    کلن پیش دانشگاهی به یک روحیه ی قوی نیاز داره 
    برات یه روحیه ی قوی و یه سال شاد رو آرزومندم :)
    -____-
    پاسخ:
    چی شدo.O
    غصم شد!
    پاسخ:
    قوی باش فاخته جان:)
    آه-_-
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">