افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

این چند روز با این که کارت سلفمو شارژ کرده بودم هی میترسیدم برم غذا بگیرم اخه توی خود دانشکدمون یه سالن هست که روش نوشته سلف سرویس خب منم فکر میکردم دختر پسرا همه اونجان ولی نمیدونستم چرا ورود و خروج فقط اقایون میرن و میان امروز فهمیدم مردونه و زنونه داره و سلف خانوما کاملا جداست و خارج از دانشکده خب خداروشکر یه جا این خجالت بکارم اومد وگرنه میرفتم اون تو دست از پا دراز تر ضایع میشدم و کلی مسخره ام میکردن 
امروز اون دوست چادری ام بهم یه حرف ناشایست زد و من به مثل معروف تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ایمان آوردم انقدر بی ادبانه و طلبکارانه صحبت کرد که واقعا دلم شکست . 
 همه خوابگاهی ان و فقط من و یه نفر دیگه خوابگاهی نیستیم و دخترا اصن به من محل نمیذارن و همگیشون خودشونو میگیرن دلم گرفته خدایا چرا من اینقدر بی عرضه ام اصن چرا همش این مزخرفاتو به خودم تحمیل میکنم میخوام زرنگ باشم و از حقم دفاع کنم تا الان من اگه اولین نفری بودم که وارد کلاس شدم ولی بازم اخرین ردیف نشستم اگه اولین کسی هم بودم که وارد کتابخونه شدم بازم کتاب تموم شده و بهم نرسیده 😔 خدایا بهم کمک کن  😢
  • ۹۶/۰۷/۱۳
  • همدم ماه

نظرات  (۵)

عنوان بازم از اون بیت هاا ^…^
تو دانشگاه خراب شده ی ما غذا نمیدن :| نامردا
 رفتم یه بار ساندویچ گرفتم خوردم شبش یه سرم بهم وصل کردن خوب شدم ...
ببینید کم بیارید همه ضعیف گیرتون میارن اینجا جای عقب نشینی نیستااا هر کی هر چی گفت جوابشو بذارید کف دستش 
از خوابگاه متنفرم یه شب بمونین میفهمین چی میگم ... 
عیب نداره تنهایی که خیلی بهتر تره 
پاسخ:
ممنون 
خخخ :))
منم رابطه ی خوبی با ساندویچ ندارم
دقیقا میخوام قوی باشم :)
بله تنهایی گاهی اوقات خیلی خوبه :)
الهی عزیزم من از طرف اون دختر چادری به عنوان یک چادری از شما معذرت میخوام هرچند نمیدونم چی گفت ولی امیدوارم باعث نشه دیدت نسبت به یک چادری بد شه 
:(
امیدوارم موفق باشی و ناراحت نباش ان شاالله زودی دوستای خوب پیدا میکنی و اینجور اتفاقات همیشه میفته نرسیدن و اینا :)
پاسخ:
تشکر نه من خودمم چادری ام میفهمم شخصیت ادم ها خیلی فراتر از ظاهرشونه  اصولا من ادمی رو چادری میدونم که حجاب دهان حجاب رفتار حجاب اخلاق و حجاب گفتار داشته باشه:)
ممنون ان شالله :)

منم قبلنا اینطور بودم البته دانشجو نیستم :)) ی کمی کم رویی و مهربونی زیاده از حد دارم ..شدیدا روش کار میکنم وتا حدی موفقم

فقط کافیه  اولویتت خودت باشی خیلی مواقع :)

پاسخ:
من خیلی مهربونی و کم رویی زیاده از حد دارم :))
دقیقا من اعتماد به نفس پایینی دارم :)
ممنون :)
یکم بگذره درست میشه نگران نباش :) تازه اولشه اینطوریه
پاسخ:
ممنون :) اوهوم *-^
زهرا جان خجالتی بودن بیشتر از اینکه برای بقیه آزار دهنده باشه برای خوده آدم عذابه!این قدر به اینکه خجالتی هستی فکر نکن فقط سعی کن کاری رو انجام بدی که از نظر عقلی و منطقی کاره درستیه.شاید اوایل برات سخت باشه که خودت با یه آدم دیگه رابطه برقرار کنی و اول تو به سمتش بری اما مطمئن باش چند بار که این کار رو انجام بدی هم برات جذاب میشه و هم با کلی آدم با اخلاق و رفتار و عقاید مختلف آشنا میشی.به نظر خوده من همین روابط اجتماعی که می تونیم با همکلاسیا ، استادا، کارمند های دانشگاه یا آشپزخونه ی دانشگاه ، حتی آدمایی که سره راه دانشگاه و .... قرار میگیرن باعث میشه خیلی  چیزا یاد بگیریم.یه چیز دیگه اینکه سعی نکن آدمایی که برای دوستی انتخاب میکنی شبیه خودت باشن.مثلا وقتی یه دختر چادری میبینی فکر نکن که بعله این دختر خانم چون از نظر ظاهری شکل منه پس حتما عقاید و علایق و ادب و رفتارشم شکل منه.نه مطمعن باش اینشکلی نیست.من هم دوست چادری دارم که  فقط دو تا چشماش از زیر چادر معلومه و هم دوستی دارم که انواع و اقسام آرایش ها میکنه و صورتش مثل تابلوی نقاشیه ی خط خطیه  :| اما خب یه سری رفتارای خوب از دوست چادریم یاد گرفتم و یه سری چیزای خوب هم از اون یکی دوست.من هیچ وقت سعی نمیکنم با کسی خیلی صمیمی بشم و افسار دوستی رو بدم دستش طوری که مجبور باشم باهاش تو رو دروایسی بمونم.البته دوران دبیرستان اینطوری نبودم اما تو دانشگاه اینجوری شدم.با بچه های ترم بالایی ترم پایینی و اکثر بچه های کلاس خودم حرف میزنم اما هیچ وقت با هیچ کس صمیمی نشدم.خلاصه که آدم هر چقدر روابط اجتماعی شو بالا ببره بازم کمه چون آدم به چیزی که نیاز داره تعامله!مخصوصا تویی که قراره در آینده با آدمای زیادی روبرو بشی.باید از الان یاد بگیری چجوری به رفتارهای متفاوت عکس العمل نشون بدی.
البته که میدونم همه ی اینارو خودت میدونی تنها کاری که باید بکنی اینه که شجاع بشی.روزتو با لبخند زدن به یه پیرمرد یا پیرزنی که میبینی شروع کن اینجوری ترست میریزه و بقیه ی روزتم همونجوری ادامه پیدا میکنه
پاسخ:
دقیقا من انقد عذاب کشیدم از این خصلت مزخرفم که :|
سلام الشن ممنون خیلی حرفات بهم کمک کرد و خیلی بهم انرژی داد واقعا ازت سپاسگزارم
دقیقا من تا الان اینقدر با دوستام در دوران دبیرستان و راهنمایی صمیمانه میشدم که دائما تو رو دروایسی بودم
بازم ممنون خیلی خوشحالم میکنی وقتی بهم پیام میدی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">